Arogante

mai 16, 2010 | 2 comments |

Incerc sa atrag catre Ro Club Maraton cat mai multi parteneri, care sa ne sustina in initiativa noastra de promova alergarea ca forma de miscare la indemana oricui, cu beneficii foarte mari pe toate planurile (in paranteza fie spus, nu promovam in primul rand maratonul, ci alergarea pe orice distanta, iar in club poate intra oricine, indiferent de distanta pe care doreste sa alerge).

Asadar, in incercarea mea de a creste acest club, am ajuns si la o mare firma producatoare de echipament sportiv. Nu-i dau numele, ca n-are niciun rost. Nu vreau sa ii denigrez, dar nici reclama nu vreau sa le fac (eu folosesc pantofi de la ei, sunt multumit, dar probabil voi face un minuscul act de revolta si voi cumpara de la alta firma).

Deci firma asta de care povestesc este atat de tare pe pozitie in aceasta perioada de criza, incat isi permite sa dea cu piciorul ocaziei de a-si atrage 130 de cumparatori interesati de un anumit segment de produse, care in mod sigur nu are cautare la marea masa de clienti. Am ramas cu gura cascata. Ok, nu ma astept ca toata lumea sa lesine de emotie cand aude de clubul nostru de alergatori si sa ne puna covor rosu la intrare, insa mi se pare SF sa refuzi un parteneriat care ti-ar aduce CLIENTI. Poate nu inteleg eu suficient de bine marketingul…

Stiu, sponsorizarea este doar un cuvant de dictionar in vremurile acestea, insa parteneriatul inseamna beneficii reciproce. Din atitudinea domnisoarei de la marketing am inteles clar mesajul – nu ne pasa de cei ca voi, daca nu sunteti super-vedete in sport, nu contati. Ei bine, tanti, noi va tocim “adidasii” pe la concursuri, prin parcuri, pe pista de stadion. Nu va ceream pomana, ci sa devenim parteneri.

Sper sa dati faliment!




Acest articol a fost vizualizat de 1.047 ori.

Related Posts

Comments (2)

  1. nico
    mai 16, 2010

    TIPIC ROMANESTE! Trista experienta. Din pacate, aceasta este atitudinea majoritatii covarsitoare a personajelor ce tind sa acapareze in societate pozitii din care (din prostie, nu de-alta!) NE SUFOCA existenta, munca, viata – in general, pe zi ce trece tot mai insistent si mai agresiv. Din pacate, aceste personaje de-o ignoranta care te infioara, care actioneaza sub impulsul unor impresii superficial dobandite, sunt mult-prea des intalnite IN TOATE DOMENIILE cu care interactionam in fiecare zi, incat nu mai este un fenomen izolat atitudinea cu care v-a izbit personajul in cauza, ci…o atitudine majoritara, extrem de dureroasa si care ne-a adus in halul de a ne resemna cu ideea ca ACEASTA ESTE POPULATIA MAJORITARA A NOII ROMANII, LA CARE VA TREBUI SA NE ADAPTAM NOI (cei care am fost educati sa percepem din alte unghiuri lumea si viata), daca ne incapatanam sa ne continuam existenta in Romania…LOR. Este foarte dureroasa, trista si de-un pesimism crunt ideea ca, pentru a nu ajunge s-o luam razna si pentru a ne desfasura activitatile cat-de-cat la un nivel rezonabil de eficienta, trebuie sa traim cu nervii intinsi, sa ne ascundem pentru ca sa nu-i mai vedem (macar!) si sa ne resemnam cu gandul ca aceasta este populatia care va croi reguli pentru viitorul nostru si al copiilor nostri si care…va cotiza (sau, nu!) pentru vremurile in care noi nu vom mai avea puterea de a munci sau de a ne opune atitudinilor lor agresive, habar-n-iste si (de ce sa n-o spunem pe sleau?!) NESIMTITE. Este populatia „bamboo”, „gucci”, „d&g”, tot ce e „de firma”, sunt generatiile „-sh”,”-tz”, „k” si „w” (-la numarul masinii) si care, cu ochii deschisi, viseaza cai verzi pe pereti si ca din tot ce zboara…trebuie sa iasa BANUL! Pentru unii dintre noi (generatiile 30-35 +, cu scuze celor ce se simt exclusi), cei care tot nu ne putem resemna asistand si afectati fiind de asemenea creaturi cu atitudini de ignoranta si cu un grad ireversibil de prostie, traiul printre ei nu este si nu va fi deloc usor, frustrarea ni se acumuleaza zilnic, incat am obosit sa ne consumam nervii si existenta dand din cap neputinciosi si am ajuns sa ne intrebam din ce in ce mai des, de ce ne incapatanam sa ne chinuim in aceasta Romanie, A LOR, si nu emigram indiferent de consecinte…

    Trist, atat mai putem zice!

    Cel mai rau este faptul ca asemenea indivizi, pe langa faptul ca sunt inspaimantator de multi si se inmultesc „ca frunza si iarba”, parca, sunt si irecuperabili, iar atitudinea lor despre lume si viata este una atat de indepartata de adevaratele valori (din ORICE DOMENIU!), incat se nasc gata-convinsi ca ne ofera un privilegiu prin insasi „valoroasa” lor existenta in preajma noastra, a celor care nu „pricepem” ca viata „adevarata” inseamna sa pluteasca nefacand nici un efort, sau, eventual, numai lasand impresia ca s-au spetit muncind…dand din degete pe tastatura, in timp ce se prefac ca studiaza un curs, sau un material (obligatoriu, facut de unii…„expirati”!), „plictisitor” si din care, oricum, nu intelege…nimic.

  2. cosmmmin
    iunie 20, 2010

    E clar ca nu tre sa mai tociti incaltari de la ei pentru ca chiar nu merita , si f clar trebuie skimbat brand-ul de incaltaminte !!!

Leave a Comment!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.