Maratonul Zapezii 2014 – cursa de 30 km

feb. 18, 2014 | 1 comment | alergare, maratonul, rasnov, zapezii

Zapada de anul acesta a venit brusc, chiar inainte de Semimaratonul Gerar si a trecut foarte repede – suficient de rapid incat la Maratonul Zapezii sa nu avem parte de prezenta ei. Nu pot sa zic ca ii simt lipsa in vreun fel. Desi stiu ca iarna ar trebui sa fie zapada, nu ma bucur absolut deloc cand apare, pentru ca ne incurca destul de rau existenta, in special noua, alergatorilor, care trebuie sa ne retragem prin sali si sa alergam pe benzile alea chinuitoare, pe care le uram cu toti.

In fine, a trecut si zapada si ne-am aliniat din nou la linia de start a Maratonului Zapezii, o “productie” marca Ilie Rosu si Club Eco Alpin. Frumusetea acestor concursuri micute este atmosfera degajata si faptul ca ne cunoastem intre noi. Mi-a parut rau ca n-am putut sa petrec mai mult timp alaturi de ceilalti alergatori, pentru ca petrecerea a inceput vineri seara cu pasta party, a continuat cu maratonul si s-a incheiat cu festivitatea de premiere si focul de tabara. Eu am venit in dimineata concursului, mi-am facut cursa si apoi am plecat imediat. Dar tot mi-a placut.

rasnov-2

Startul a fost dat la partia de sarituri din Rasnov, apoi am trecut prin Cetatea Rasnov, am intrat pe Valea Glajeriei, am trecut pe langa Cabana Himalaya, am urcat spre Cabana Diham si apoi am coborat spre finis. Traseul nu este deloc usor, are o inclinatie destul de mare, este partial asfalt, partial trail, iar anul acesta am avut cateva zone pe care se aluneca destul de tare. Spre deosebire de anul trecut, acum n-am avut zapada, deci s-a putut alerga mult mai tare. O buna bucata din traseu am alergat alaturi de Ilie Victor, aflat la al 171-lea maraton, iar o alta bucata alaturi de Dinu Turcanu, un bun alergator de munte (spre deosebire de mine, care obosesc rau pe urcari).

rasnov-1

Am alergat mult mai bine fata de editia trecuta, reusind un pace de 5:19, ceea ce m-a facut sa termin cursa de 30 km in 2 ore si 37 minute, adica cu 40 de minute mai bine ca anul trecut. Desigur a contat foarte mult faptul ca nu am avut zapada.

Prea mare lucru nu am ce sa povestesc. Pentru mine a fost o buna ocazie sa fac un long run in forta pentru ceea ce va urma in aceasta primavara.

rasnov-3

Desi anul acesta n-am reusit sa prind un loc pe podium (locul 4 la general, din 15 alergatori si locul 2 la categoria de varsta), am primit din partea organizatorilor o distinctie, in calitate de presedinte a Ro Club Maraton, partener al acestui eveniment. Multumesc mult! Imi face placere sa fim parteneri ai unor evenimente organizate cu daruire si cu dragoste pentru sport.

rasnov-4

rasnov-5

10 Like

Acest articol a fost vizualizat de 1.045 ori.